مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 13:352023-11-11ورزشي

لیگ برتر والیبال| صدرنشین میزبان سربازها، سه تیم در انتظار لغزش فولادی ها


هفته پنجم لیگ برتر مردان درحالی با هفت دیدار فردا (یکشنبه 21 آبان) پیگیری می شود که تیم های فولاد سیرجان و ایفاسرام در دیدارهای خانگی به مصاف حریفان خود می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته پنجم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران روز یکشنبه 21 آبان با هفت دیدار به صورت همزمان در شهرهای اردکان، مشهد، رامسر، اسلامشهر، گنبد، رفسنجان و سیرجان پیگیری می شود.

در حال حاضر تیم فولاد سیرجان ایرانیان با 4 برد و 12 امتیاز در صدر جدول این رقابت ها قرار دارد و این هفته این تیم میزبان پاس گرگان در سالن شهید سلیمانی سیرجان است.

نماینده گرگان با دو برد و چهار امتیاز در رتبه دهم است و به نظر می رسد که فولادی ها برای شکست حریف مشکل خاصی نداشته باشند.

تیم های ایفاسرام اردکان، گیتی پسند اصفهان و شهداب یزد با سه برد و به ترتیب 10، 9 و 9 امتیاز در رتبه های دوم تا چهارم جدول قرار دارند و منتظر کوچکترین لغزش تیم سیرجان در مسابقات هستند تا صدر جدول را از آن خود کنند.

در این بین تیم ایفاسرام که 10 امتیاز از چهار بازی دارد، شرایط بهتری برای کسب صدر جدول در هفته پنجم دارد، به ویژه که این هفته در بازی خانگی میزبان شهرداری ارومیه تیم رتبه سیزدهم جدول است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر والیبال| صدرنشین میزبان سربازها، سه تیم در انتظار لغزش فولادی ها

لیگ برتر والیبال| صدرنشین میزبان سربازها، سه تیم در انتظار لغزش فولادی ها